4 תשובות
אם יש כסף אז את הפרו מקס (זה מה שיש לי)
שואל השאלה:
כן??? והמצלמה סבבה??
אם את אוהבת ממש להצטלם וכזה תקני את ה 14 פרו מקס כי יש לזה מצלמה מקצועית
מעולה
טלפון מטורף