13 תשובות
מי אמר לא הבנתי
סעמק בדיוק באתי לישון
שיהיה, אנחנו נשמיד אותם...
יהיה לכם אז קצת מי ישמע בואו לצפון תבינו מה הולך פה הכל פה יירוטים
אנונימית
מי אמר
את אמרת
לא חושבת שיהיה
המקסימום בצפון
מי זה אומרים
כל הצפון יירוטים מטורפים... ביטלו הכל ואמרו להישאר ליד מרחב מוגן ולא להתקהל
אנונימית
כן אני מגבול הצפון ואיך תושבי המרכז מרשים לעצמם להתלונן על בום אחד שהיה לכם זה באמת מטריף בואו לשעה בצפון תבינו מה הולך פה
אנונימית
אני אומרת שהערסים אצלנו בעיר יבריחו את הטילים
שיהיה מה נעשה