2 תשובות
שואל השאלה:
איך אפשר לכתוב באנונימי בקבוצה הזאתי?
אני רואה שהרבה כותבים שם באנוניי אך אני לא מוצא את האפשרות הזאתי
איך אפשר לכתוב באנונימי בקבוצה הזאתי?
אני רואה שהרבה כותבים שם באנוניי אך אני לא מוצא את האפשרות הזאתי
אנונימי
תלוי אם זה קבוצה פרטית או לא
באותו הנושא: