2 תשובות
שואל השאלה:
איך אפשר לכתוב באנונימי בקבוצה הזאתי?
אני רואה שהרבה כותבים שם באנוניי אך אני לא מוצא את האפשרות הזאתי
אנונימי
תלוי אם זה קבוצה פרטית או לא