5 תשובות
שואל השאלה:
אז כשאני עולה על האוטובוס אני צריכה לשלם במכונה ואז כשפקח בודק לי את הרב קו הוא יודע שיש לי חופשי חודשי ?
אנונימי
את פשוט מעבירה את הרב קו כמו תמיד, גם אם יש לך חופשי חודשי את עדיין צריכה לתקף במכונה כי אם לא פקח עדיין יכול לתת קנס
משתלם אם יוצא לך לנסוע הרבה בתחבצ, אם לא אל תעשה
אתה משלם פעם בחודש סכום מסוים על הרב קו ואתה יכול לעלות על תחבורה ציבורית בלי צורך להטעין את הרב קו כל פעם בכסף
שאתה משלם 120 שקלים ואז אתה יכול לנסוע באותו חודש כמה פעמים שאצה רוצה וזה לא יקח עוד כסף