6 תשובות
40 זה קצת הגזמה...

לך על איזה קיה פיקנטו יד 2 ב20
למה אתה צריך. תגדל ותעבוד גם בעצמך שתוכל לממ מן לפחות חלק מזה. תחשוב אם אתה באמת צריך רכב בגיל הזה. חוץ מלצאת קצת עם חברים לא באמת צריך אוטו וזה לא מצדיק קנייה כי לא נוסעים איתו לשום מקום
לדעתי רכב ראשון צריך להיות רכב יד 2 כזה שלא תפחד עליו
ואחריו תוכל לבקש עזרה בקניית רכב חדש, אבל כשתהיה גדול מספיק גם לממן אותו חלקית לעצמך
ברור שכן
כן קודם תוציא רישיון ותסיים מלווה לילה ובוקר אחרכ תתחיל עם הבקשות
אנונימית