5 תשובות
כן
גם בחורף
בעיקר אם את ליד חלונות, וגם זה רק כמה פעמים ביום ולא כל איזה שעתיים שלוש
לדעתי מתי שאת חשופה לשמש חשוב
כן כי השמש נכנסת מהחלונות
אנונימית
לא