11 תשובות
כי את מכוערת ולא נעים להם להגיד את זה אז הם משקרים שאת יפה
אנונימי
יופי זה דבר משתנה וסובייקטיבי
יכול להיות שיש כאלה שלא נמשכים או שפשוט האופי
אנונימית
ככה
הרבה חושבים שמאות גברים מתחילים עם אותה הבת אבל בתכלס יש בנות שמתחילים איתן גם רק כמה
שואל השאלה:
אבל אני יודעת שאני אובייקטיבית מאוד יפה
אנונימית
אז הם לא מתחילים איתך כי את שוויצרית
אנונימי
שואל השאלה:
הגבתי לראשון
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לא שווייצרית ולא מלאה בעצמי ואיך גבר רנדומלי ברחוב ידע בכלל
אנונימית
אם אומרים לך שאת יפה זה טוב, אבל לא תמיד אומר שיתחילו איתך, אנשים פשוט נחמדים לפעמים :)
גברים פחדנים
אני בטוחה שמלא אנשים שפגשו אותך רצו להתחיל איתך ולא היה להם את האומץ!! לפעמים מפחיד לקבל דחייה מבחורה ושהאגו יפגע
היי היי לא צריך לומר אמירות מכלילות, זה לא עניין של "גברים פחדנים" אלא יותר כי זה מפחיד להתחיל עם אדם רנדומלי גם לבנות זה דבר מפחיד.. זה פחד אנושי והגיוני... כי אדם זר זה אדם שאתה לא מכיר ואתה לא רגיל לסיטואציה