15 תשובות
סתם בשביל סטוץ
שואל השאלה:
^אפשר לעשות סטוץ גם בלי להיכנס לזוגיות
הם לא יודעים את מה שיהיה.. הם כן רציניים אבל אומרים שלא בשביל להפחית מהלחץ של עצמם ומשל בן\בת הזוג המיועד.ת.
כי בא להם בן זוג גם אם זה לא לנצח
גם לדעתי זה הזוי
מסכים איתך לגמרי זה לא שווה את זה
לדעתי זוגיות זה רק למשהו רציני של חתונה
לא מתאים לי להתחתן ולהיות עם 5 אקסיות
כל העסק הזה מסריח זה פשוט לא פייר אני עוד מעט בן 19 ומעולם לא הייתה לי חברה ואפילו ידידות לא היו לי ומעולם לא חיבקתי בחורה בגיל שלי ורוב האנשים קיבלו בגיל 15 16 פשוט איכס כמה שזה לא פייר
שואל השאלה:
^אל תרגיש רע עם עצמך. זה הדבר הכי טוב שיש
הייתי עושה הכל כדי להתחלף איתך ולא לחוות את מה שעבר עלי כשהייתי בזוגיות..
מבינה אותך שאתה מרגיש בודד וזה קשה אבל תדע שככה אתה בוגר ותוכל להיכנס לזוגיות רצינית שבאמת תחזיק מעמד והלב שלך לא יפגע.
זה יבוא ברגע הכי לא צפוי, אל תדאג
^מחזק את מה שהיא אמרה
נכון שזה כרגע מבאס אבל אתה תראה שיום אחד זה ממש ישתלם לך אחי
^^ תודה
אבל דווקא הייתי רוצה לחוות משהו "לא רציני" כמו שכולם חווים
ומה עבר עלייך?
אני מתעב זוגות צעירים כאלו שמצליחים עם בחורות ילדי מסיבות וסטוציונרים
שואל השאלה:
^^^הייתי בזוגיות רעילה
ומבינה אותך שזה מה שאתה רוצה.. כולנו רוצים להרגיש נאהבים וזה נורמלי, אבל תחשוב על ההשלכות של זה.. בסוף זוגיות לא רצינית נגמרת עם כאב מטורף..
עדיף שתשמור את כל האהבה שיש בתוכך לאחת הנכונה ויהיה לך קשר בריא איתה
כן אבל בא לי גם לחוות חוויות כמוך עם כמה שזה יישמע לך מוזר חחח
^^אם שניהם יודעים שזה לא רציני אז דווקא לא