25 תשובות
כי דיי נו אי אפשר
זה לא באמת מוזיקה שמקשיבים ולומדים ומרגישים אותה זה בסהכ כמה סינים מקפצים לאיזה שיר לדעתי
זה לא באמת מוזיקה שמקשיבים ולומדים ומרגישים אותה זה בסהכ כמה סינים מקפצים לאיזה שיר לדעתי
כי הם רק שופטים לפי מוצא.
כי קייפופ זה כמו כמו טיילור סוויפט.
זה לא באמת מוזיקה
זה לא באמת מוזיקה
כי זה חרא ז'אנר
^איזה אח
^איזה אח
כי זה מטומטם אז למה לבזבז את הזמן מראש
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^
גם קייפופ וגם טיילור סוויפט זה מוזיקה.
זה שאתם לא אוהבים משהו לא אומר שזאת לא מוזיקה
^^^^
גם קייפופ וגם טיילור סוויפט זה מוזיקה.
זה שאתם לא אוהבים משהו לא אומר שזאת לא מוזיקה
אנונימית
כנל למה שskedaddle אמרה, אני אישית מקשיב גם.
שואל השאלה:
למה לשפוט שירים לפי הפאנדום? כאילו אם הייתי עושה את זה הייתי מפספסת מלא דברים
למה לשפוט שירים לפי הפאנדום? כאילו אם הייתי עושה את זה הייתי מפספסת מלא דברים
אנונימית
צריך להבין שיש אנשים רעים בעולם שרוצים שנתעסק בדברים רדודים ללא מהות אמיתית, נריב על שטויות ושנשנא אחד את השני, כדי שנתעלם מהעובדה שהם מנסים לקחת לנו את הזכויות, בכך שהם גורמים לנו להפוך לעבדים מרצון! סדר עולמי חדש, תחקרו!
אנונימי
שואל השאלה:
^ רגע אבל מה זה קשור לשאלה
^ רגע אבל מה זה קשור לשאלה
אנונימית
זה מתקשר להכל. רוצים שנריב על דעות סוביקטיביות שנועדו לבטא אותנו, במקום שנבין שהם פוגעים בנו! סדר עולמי חדש, תחקרו!
אנונימי
שואל השאלה:
זה מפחיד אותי הדברים האלה
זה מפחיד אותי הדברים האלה
אנונימית
מה יש לי לשמוע סינים נשיים
כי רוב ישראל גזענים לאסייתים
גם חלק מהתגובות פה ממש גזעניות "סינים נשיים" "סינים מקפצים" מה יש למדינה הזאת
הם לא רוצים לנסות את זה כי "כל האסייתים סינים" או משהו
אני שונאת את זה
הם לא רוצים לנסות רק בגלל שזה אסייתי
יש כאלה שמנסים כמה שירים ואומרים "אה זה קייפופ זה גרוע" אבל יש כל כך הרבה סוגי קייפופ יש רגוע יש שמח יש מרגש
גם חלק מהתגובות פה ממש גזעניות "סינים נשיים" "סינים מקפצים" מה יש למדינה הזאת
הם לא רוצים לנסות את זה כי "כל האסייתים סינים" או משהו
אני שונאת את זה
הם לא רוצים לנסות רק בגלל שזה אסייתי
יש כאלה שמנסים כמה שירים ואומרים "אה זה קייפופ זה גרוע" אבל יש כל כך הרבה סוגי קייפופ יש רגוע יש שמח יש מרגש
אנונימית
אין לי שום בעיה עם קייפופ, פשוט אני אישית אוהבת להקשיב למוזיקה שאני יכולה גם להבין את המילים בה. :)
אני נתתי הזדמנות דווקא מאוד סקרן אותי, כי יש להם מיליוני מעריצים
ופשוט לא התחברתי, לא לקחת ללב אבל זה עושה לי כאב ראש
ובלי קשר גם לטיילור סוויפט נתתי הזדמנות וזה פשוט מוזיקה משעממת, יש לה כמה שירים יחידים שהם יפים לא יותר מזה
ופשוט לא התחברתי, לא לקחת ללב אבל זה עושה לי כאב ראש
ובלי קשר גם לטיילור סוויפט נתתי הזדמנות וזה פשוט מוזיקה משעממת, יש לה כמה שירים יחידים שהם יפים לא יותר מזה
הם פשוט סתם מתייפייפים כמו הילדים האלו שאומרים שהם שומרי שבת אבל הם עוברים על חוקים אחרים ביהדות
כי זה גרוע
לא יודע אחרים, אבל אני שומע את כל סגנונות המוזיקה שקיימים ואוהב את רובם.
ניסיתי קיי פופ וזה אחד הז'אנרים הבודדים שהצלחתי להקשיב וטיפה לאהוב אולי 2 שירים בקושי, סורי זה לא מוזיקה יפה בעיניי.
מי שאוהב שיהנה הכל טוב.
ניסיתי קיי פופ וזה אחד הז'אנרים הבודדים שהצלחתי להקשיב וטיפה לאהוב אולי 2 שירים בקושי, סורי זה לא מוזיקה יפה בעיניי.
מי שאוהב שיהנה הכל טוב.
כי יש אנשים שלא אוהבים קייפופ לא כל אחד חייב לאהוב את זה
^אתה אפילו לא קראת
כי זה כל כך שטחי וחסר פאנץ'
שאלה טובה
כמישהי שבאמת פתוחה לכל הסגנונות אני יכולה לומר שקיפופ זה ממש טוב כני לא שמעתי הבניה אבל למשל אני ממש אוהבת את סטרי קידס וגם את השירים של ailen stage אבל קייפופ זה לא משהו שאני שומעת הרבה ביום יום למרות שמה שאני שומעת ברגיל יחסית קרוב
כמישהי שבאמת פתוחה לכל הסגנונות אני יכולה לומר שקיפופ זה ממש טוב כני לא שמעתי הבניה אבל למשל אני ממש אוהבת את סטרי קידס וגם את השירים של ailen stage אבל קייפופ זה לא משהו שאני שומעת הרבה ביום יום למרות שמה שאני שומעת ברגיל יחסית קרוב
לי יש כמה אחיות
אחת סוויפטית
השניה קייפופ סטאן
השלישית שומעת מזרחית
השאר לא כאלו שומעים מוזיקה
אני לא תחבר למה שהאחיות שלי שומעו ואני אומר את זה כי אני באמת שומע מה הן שמות ולא מתחבר
אחת סוויפטית
השניה קייפופ סטאן
השלישית שומעת מזרחית
השאר לא כאלו שומעים מוזיקה
אני לא תחבר למה שהאחיות שלי שומעו ואני אומר את זה כי אני באמת שומע מה הן שמות ולא מתחבר
אנונימי
ניסיתי, באמת באמת שניסיתי, הקשבתי ל bts טפי תועווה ול blackpink ימי שמם ולexo ונשבע שלא הצלחתי להקשיב ליותר מחמש דקות לכל להקה. אני באמת הרגשתי שמזלזלים לי באינטליגנציה ופשוט מחרבנים לי אל תוך האוזניים. זו המוזיקה הכי מסחרית וזולה ומסרת מעוף או כל אמנותיות שאי פעם שמעתי בחיים.
באותו הנושא: