5 תשובות
אני חושבת שאם עשית דווקא זה אומר על הרבה דברים ואת צריכה להתחיל לחשוב עם עצמך מה את רוצה בכדי לא לפגוע בבן הזוג שלך!
שואל השאלה:
אמאל'ה אני צורחת אני מדברת איתכם על ידיד מפעם ולא העלתי סטורי במיוחד בשבילו אנשים, מאיפה אתם מסיקים אתם הורגים אותי
העלתי סטורי עם שיר שאני מכירה גם ואוהבת והוא הכיר לי אותו אז אמרתי אם הוא יראה את זה הוא בטח יעשה לייק אבל הוא הגיב אבל לא היה לי כוונה לי או רצון זה סתם הצחיק אותי שצדקתי
וכשאתם מגיבים ככה זה נראה שאתם רגילים למערכות יחסים רעילות אני צורחת
אמאל'ה אני צורחת אני מדברת איתכם על ידיד מפעם ולא העלתי סטורי במיוחד בשבילו אנשים, מאיפה אתם מסיקים אתם הורגים אותי
העלתי סטורי עם שיר שאני מכירה גם ואוהבת והוא הכיר לי אותו אז אמרתי אם הוא יראה את זה הוא בטח יעשה לייק אבל הוא הגיב אבל לא היה לי כוונה לי או רצון זה סתם הצחיק אותי שצדקתי
וכשאתם מגיבים ככה זה נראה שאתם רגילים למערכות יחסים רעילות אני צורחת
אנונימית
שואל השאלה:
ולפרוטוקול הבן זוג שלי עוקב אחרי מלא בנות אז תנחתו ואל תהיו מסכנים כי זה נראה שאתם רגילים למערכות יחסים רעילות ולא בריאות כשאתם לא סומכים ככה
ולפרוטוקול הבן זוג שלי עוקב אחרי מלא בנות אז תנחתו ואל תהיו מסכנים כי זה נראה שאתם רגילים למערכות יחסים רעילות ולא בריאות כשאתם לא סומכים ככה
אנונימית
אחות לא קראתי את הסוגריים.. לשים מינוס בגלל זה זה קצת מוגזם לדעתי..
אה וזה שהבן זוג שלך עוקב אחרי מלא בנות.. מה זה קשור וזה לדעתי קצת עצוב
באותו הנושא: