6 תשובות
אני חושבת שהinzoi נראה אמיתי מידי ואני יותר אוהבת שהסימס נראה כמו אנימציה
שואל השאלה:
אם יצליח להם סימס הולכים להוציא יותר הרחבות ופחות כסף בשביל שלא נעזוב אותם
אנונימית
נראה כמו עוד חיקוי סיני שלא יצליח
שואל השאלה:
מבחינה חיי סים וזה נראה כמו סרט הם עקפו אבל סימס זה משהו אחר
אנונימית
לא אין מצב