8 תשובות
תפיסה כללית של החברה למילה מסויימת
מי אמר שזה לא בסדר
זה יכול לפגוע אם אתה אומר את זה לאדם שחור אבל אם זה לא מכוון אליו זה בסדר
כמו שזה בסדר לדבר על השואה והנאצים אבל לעשות על זה בדיחות מול אדם יהודי זה לא סבבה
מה זה מילת הn?
אנונימי
הם לוקחים את המילה הזאת כעלבון לפי מה שהבנתי ככה היו קוראים להם שהעבידו אותם, שואה ונאצים זה לא עלבון זה דברים מזעזעים אבל אמיתיים, אם אתה מתכוון שאומרים למישהו יא נאצי, או משהו כזה אני גם פחות מתחברת לצורת דיבור הזאת
זה סבבה להגיד נאצים וזה בשיחה ואם אני רוצה להגיד ניגר או ניכה זה בדרך כלל נאמר בתור קללה נאצי זה בדרך כלל אומרים בשיחות ולא בתור קללות כי לאף אחד לא מגיע שידברו ככה ואסור להשוות אף יהודי לנאצי וגם לחסידי אומות עולם
אנונימי

מילת הn
זה אומור
n word
זה כינוי למילה nigger/nigga
מבחינתי זה בסדר.
הבעיה היא לא בזה שהשימוש במילה פוגעני.
הבעיה היא בזילות שיש בחברה הישראלית כלפי המילים שואה ונאצים.
העובדה שעל כל דבר קשה או מעצבן אומרים שזה שואה, או שלאנשים מעצבנים או קשוחים קוראים נאצים היא הבעיה האמיתית.