9 תשובות
כן
אצלי לא כתבו לנו כלום
בטח מצפים ששוב נבין לבד
בטח מצפים ששוב נבין לבד
לא.
אצלנו אמרו שאפשר לבוא או עם חולצות צהובות או עם חולצות לבנות
לא
בהצלחה לך
בית הספר שלי מסנן אותנו אין לי עדיין שמץ עם מי אני אהיה בכיתה ובטח שלא אמרו לנו אם לבוא עם חולצה צהובה
כן אבל באה בלבן
באותו הנושא: