10 תשובות
כן
אנונימית
הגיוני לגמרי אני גם מפחד שיצלמו מסך
שואל השאלה:
https://ibb.co/vxgkjlr
https://ibb.co/vxgkjlr
אנונימית
כן, מבין אותך..
הגיוני, כל תחושה שיש לך היא הגיונית.
אל תרגישי רע שאת לא מרגישה בנוח לעשות את זה..
אני את האמת לא מרגישה ככה, ואין לי בעיה לשים.
לא עכשיו מאוהבת בעצמי ושיראו איך אני נראת, אבל כן זה אחלה שידעו לקשר בין הפנים למספר נגיד בקבוצות חדשות שאת נכנסת אליהן וכולי
ככה ידעו שזאת את
אל תרגישי רע שאת לא מרגישה בנוח לעשות את זה..
אני את האמת לא מרגישה ככה, ואין לי בעיה לשים.
לא עכשיו מאוהבת בעצמי ושיראו איך אני נראת, אבל כן זה אחלה שידעו לקשר בין הפנים למספר נגיד בקבוצות חדשות שאת נכנסת אליהן וכולי
ככה ידעו שזאת את
הגיוני, אבל תקשיבי שאת מקסימה!!
אין לך מה להתבייש זאת תמונה מדהימה.
מציע שתתחילי בזה שתשימי אותה ותשני בהגדרות שרק אנשי קשר ספציפיים לבחירתך יוכלו לראות אותה.
לאחר פידבקים פלוס תחושת בטן, תשני את ההגדרה שכל אנשי הקשר שלך יוכלו לראות אותה.
לאחר מכן במצב שתרגישי בטוב איתה, תשני שכל מי שמדבר איתך יראה את התמונה.
שהשם יברך אותך
אין לך מה להתבייש זאת תמונה מדהימה.
מציע שתתחילי בזה שתשימי אותה ותשני בהגדרות שרק אנשי קשר ספציפיים לבחירתך יוכלו לראות אותה.
לאחר פידבקים פלוס תחושת בטן, תשני את ההגדרה שכל אנשי הקשר שלך יוכלו לראות אותה.
לאחר מכן במצב שתרגישי בטוב איתה, תשני שכל מי שמדבר איתך יראה את התמונה.
שהשם יברך אותך
ראיתי עכשיו את התמונה שלך ואת מהממת!!
באמת תעשי מה שאת מרגישה בנוח.. זאת לא תחרות יופי
כל אחד יכול לשים תמונת פרופיל אם הוא רוצה.
גם לא כזה מסתכלים על זה, תאמיני לי.. חוץ מאנחנו על עצמנו.
באמת תעשי מה שאת מרגישה בנוח.. זאת לא תחרות יופי
כל אחד יכול לשים תמונת פרופיל אם הוא רוצה.
גם לא כזה מסתכלים על זה, תאמיני לי.. חוץ מאנחנו על עצמנו.
כן
במקומך פשוט הייתי שם איזה פילטר כמו הזה של הכלב נצנצים ישיש באינסטוש
מתאים לכולם
במקומך פשוט הייתי שם איזה פילטר כמו הזה של הכלב נצנצים ישיש באינסטוש
מתאים לכולם
ממש הגיוני עד שלקח לי לשים לעצמי פרופיל זה היה שנה אחרי שקיבלתי טלפון מבינה ברמות
באותו הנושא: