26 תשובות
לא
ממש לא. זה לא הגיוני לפסול בן אדם בגלל המגמה שבה הוא לומד.
לא
ילדותי, לא בשבילך
לא
^^אם זה מה שהיא אוהבת ללמוד אז היא תלמד את זה. מה אכפת לך?
אנשים איבדו את זה מי פוסל בגלל דבר כזה
זה לא סבבה אבל הוא הפסיד אותך ולא את אותו ניצלת
ככה זה עם הבנים של היום פוסלים על כל דבר
אנונימי
איזה חרא זה כולה מגמה מה ישלו
לא
ממש לא מה זה
מה אוזניי רואות?
סביר להניח שהוא לא פסל הוא פשוט לא ממש היה רציני בנושא / בעניין.
בקיצור תגידי תודה נחסך לשניכם זמן וכוח
בקיצור תגידי תודה נחסך לשניכם זמן וכוח
מה נסגר עם הבנאדם
הפסד שלו ..
בטוחה את נדירהה;)
הפסד שלו ..
בטוחה את נדירהה;)
עזבי אותו סתם דפוק
מאיפה את יודעת שזה על זה
כן הגיוני
הוא רדוד
לא לגיטימי
השאלה אם הוא עונה יבש מהסיבה הזו או אולי משהו אחר
אם זה מזה, זה מגוחך ממש
השאלה אם הוא עונה יבש מהסיבה הזו או אולי משהו אחר
אם זה מזה, זה מגוחך ממש
לא יודע אם יש קשר בין זה לזה, גם אם כן, לכל אחד יש את העדפות שלו, אם אני מדבר עם מישהי וזה זורם ואז היא מגלה משהו שמפריע לה אז מבחינתה זה מצדיק את זה, אם זה גובה, משקל, או אפילו חומר לימוד
לדעתי חומר לימוד זה דבר טפשי, בתיכון או בחטיבה לפחות, כי אם אני לומד עכשיו גיאוגרפיה זה אומר שאני אעבוד בזה? לא
אז זה לא כזה רלוונטי
לעומת זאת גאוגרפיה נתפס הרבה כאנשים שפשוט לא התקבלו לשום מגמה אחרת, ערסים או טפשים
לדעתי חומר לימוד זה דבר טפשי, בתיכון או בחטיבה לפחות, כי אם אני לומד עכשיו גיאוגרפיה זה אומר שאני אעבוד בזה? לא
אז זה לא כזה רלוונטי
לעומת זאת גאוגרפיה נתפס הרבה כאנשים שפשוט לא התקבלו לשום מגמה אחרת, ערסים או טפשים
חחחח וואלה לא הגיוני אבל סתם כנראה הוא קיבל מזה רושם רע
זה לא נראלי על זה
שיקפוץ אז, מי שמתנהג כמו תינוק אגואיסט בגלל מגמה x שאת הולכת לא אמור להיות בחיים שלך.