התחברות
הרשמה
אמלה קיבלתי תאריך לטסט זה ביום הראשון של הלימודים ב9:30 זה יום ושעה טוב?
21 באוגוסט 2024, 17:53
רשיון נהיגה
טסט
נהיגה
לימוד נהיגה
רכב
תשובה אחת
מה
א
אהרון פיטר
באותו הנושא:
הגיוני ששילמתי אגרה לפני יומיים והרגע קיבלתי תאריך לטסט והוא עוד חודש?
קיבלתי תאריך לטסט לפני כמה ימים
אם המורה שלי הזמינה לי טסט ביום רביעי בערב ועדיין לא קיבלתי תאריך זה הגיוני?
הגיוני שהמורה הזמין לי טסט ביום שלישי ועדיין לא קיבלתי הודעה על תאריך?
איך זה הגיוני שהמורה שלי הזמין לי טסט ביום חמישי ועד עכשיו לא קיבלתי תאריך?
שילמתי ביום חמישי שעבר לטסט ועדיין לא קיבלתי תאריך
זה הגיוני שחיכיתי 13 ימים לקבל תאריך לטסט ראשון והיום המורה מתקשר אומר שיש לי טסט ביום### אבל לא קיבלתי הודעה לטלפון
שילמתי יום חמישי אגרה לטסט זה הגיוני שעדיין לא קיבלתי תאריך?
המורה שלי הגיש בקשה ביום חמישי לטסט חדש ועדיין לא קיבלתי תאריך זה הגיוני??
המורה שלי הזמין לי ביום חמישי טסט ועדיין לא קיבלתי תאריך.
הגיוני שעברו כבר ארבעה ימים ועוד לא קיבלתי תאריך לטסט חיצוני?