3 תשובות
קודם כל זה שאת אוהבת פנאף>>>>
אדיט מאוד יפה לדעתי ❤❤❤
אדיט מאוד יפה לדעתי ❤❤❤
אהבתי בטירוף סוף סוף מעריצי פנאף ישראלים תודה לאל
וואי העריכה עצמה די מטורפת
לא אהבתי את הפונט על הכיתוב בהתחלה אבל לא משנה
וגם אין לי מושג מה הסאונד של הסרטון חח אני על השתק כרגע
לא אהבתי את הפונט על הכיתוב בהתחלה אבל לא משנה
וגם אין לי מושג מה הסאונד של הסרטון חח אני על השתק כרגע
באותו הנושא: