10 תשובות
בטח, כמה שפחות לקוחות יותר כיף
אני רואה לפעמים איזה עומס יש להם בסניפים וזה נראה סיוט
אין בו הרבה אנשים כי פתח תקווה נמצאת מחוץ לשטח המוכר לנו בגלקסיה
וארג המקורי, שקט
כן
כי הוא ריק כמו שאמרת ופחות עבודה
כן למה לא
פתח תקווה?