4 תשובות
אבל בתכלס אם אתעוור יש לזה הרבה מינוסים אבל אז לא יוכלו להתלונן אם אעשה בדיחות על עיוורים
לא אני לא אוכל לצייר יותר לראות סדרות את הצבע האהוב עליי את הים נןפים מקומות בטיולים את הכלבים החמודים שלי ואת עצמי אז ממש לא
אנונימית
כן
לא, זה לאבד את אחד מהחושים ולא יעזור לי סתם יעשה לי רע