8 תשובות
הייתי מדברת איתה ואומרת לה לספר לי מה היא מרגישה ולמה יצאתי ככה ומנסה לפתור את זה לא בריב
^^ אני מסכימה איתך
תאמת שממש בקלות
זה כמו שתגידי לחברה שלך יבת .. בצחוק
פשוט מנסה להבין את הצד שלה וזהו
תלוי מה עשיתי
רוב הסיכויים שךא הייתי רואה את המעשים שלי וכועסת עליה בכל מקרה
לא היה מזיז לי
שפה וקללות זה לא משהו שאני בוחרת להפגע ממנו כי אני מבינה שזה חלק מהרגע ומכעס שבער בה ולא מכוונה רעה
הייתי מנסה לראות את הסיטואציה מהנקודת מבט שלה ולהתעלם מהפרט השולי הזה אין צורך להחמיר את הסיטואציה על דברים טיפשיים
תלוי בסיטואציה
אני מאמינה שבאותו רגע הייתי ממש כועסת עליה, אבל אחרי כזה חצי שעה הייתי נרגעת וחושבת על זה שוב
תלוי אם באמת יצאתי כלבה או לא