3 תשובות
מאוד אני הייתי שם פשוט מאלף הוא ממש יוקרתי יש שם הופעות מהממות ממלציה ללכת
לשם!
הייתי שם והוא מלון מצויין
תדאגי לנסוע בטוקטוק חשמלי, אלה על המנוע עושים כאב ראש. מלון מצויין.