6 תשובות
מצטערת אבל רק בשיין
אה ובחנויות יד שניה לא משנה איזה תמיד יש בהן
אה גם יש מצב באורבניקה
שואל השאלה:
אוף תודה
אנונימי
שואל השאלה:
וואי פעם אחרונה שבדקתי כל מה שאהבתי עלה 120 אני לא מבין למה זה עלה כ"כ אוף נדפקתי לגמרי
אנונימי
בוא קנה ממני גינס אוברסייז רצח של פול אנד בר מידה 44
וואי כן המחירים מוגזמים.
תקנה בsell או בעודפים של כל מיני חנויות.
לפעמים יש בתמנון גם יש באורבניקה - אני אישית מעדיפה לקנות שיש sell כי ליטרלי חולצה עולה שם 50 ש''ח וקניתי ב20- זה שווה ממש.
גם מכנסים שהם מוכרים ב100 ומשהו קניתי ב60 ואפילו ב40.(מדברת על אורבניקה).
ותגידו לי קמצנית אבל סורי אני לא הולכת לבזבז על מכנסים וחולצות מלא כסף זה דבר בסיסי.