6 תשובות
הם עושים הופעה?
נראה לי את מתבלבלת וזה קווין בי לייק או משהו כי בריאן העלה משהו בעד פלסטין ולפי מה ששמעתי גם אדם למברט למרות שהוא יהודי אז זה די מוזר
וגם אם הם יבואו לארץ (גם בזמן מלחמה הופך את זה לעוד יותר מוזר) אז יהיה מלא רעש על זה ובמיוחד שזה חא יהיה בהרצליה אז את מתבלבלת זה בטח הופעת מחווה
שואל השאלה:
לא זה בסוף איזה סתם מישהו ישראלי ששר שירים של קווין ומזמין את כולם להופעה שלו... ^
כאילו כן זה הופעות מחווה
אנונימית
שואל השאלה:
https://ibb.co/ybbnwzn


https://ibb.co/kbg2qfy
אנונימית
שואל השאלה:
כן, חכה אני ישלח לך,
אנונימית