10 תשובות
אז כל הכבוד לו
כן נו למי אכפת
כאילו אם הוא עושה את זה אין לי בעיה
תראי, אני משתדל לעשות הרבה למען העולם. אבל לצערי אדם אחד לא ישפיע.. הזבל בחוץ על הפנים. אבל כן, אולי... בכל מקרה כ zorglub נכון, אני טורח למחזר אבל אני גם מנסה למצוא פתרונות לבעיות אחרות
^טיפה ועוד טיפה זה מקווה או משהו
אנונימי
כן
כן אבל עדין בקבוקים שנאספו לא מפונים. אין מי שיפנה... סוללות רכב בכמויות שופכות חומצה במפעלים. זיהום, עשן. יצור מתכות ומפעלים. בני אדם הורגים את הכדור הזה לאט לאט
בעמת? מתי גילית את זה?^
זה צריך להפריע למשהו
יש מצב אבל יהיה קשה למחזר
באותו הנושא: