אני מתגייס בעוד כמה ימים למש"ק ג"ל במדור איתור ומיון ואין לי שום מידע על התפקיד. דחוף כל מי שיכול לעזור לי להסבר על התפקיד או לקשר אותי עם מישהו שנמצא בתפקיד ויכול גם לענות לי על שאלות צרו איתי קשר. בנוסף להסבר על התפקיד והאם הוא טוב, אשמח לדעת אם אפשר להתקדם בתפקיד להיות קצין ומיון וגם מה שעות המשמרת שלי בתפקיד.