7 תשובות
ראשון
בראשון אחותי
בשיעור הראשון 5 דקות אחרי שהוא התחיל. מהשיעור הראשון אמורים לעלות על הכביש. מסבירים בהתחלה על הרכב ואז מתחילים לנהוג
אנונימית
בשיעור הראשון, הוא אסף אותי כשהייתה עוד תלמידה ברכב אמר לי מה נשמע וכל זה ואז שהתלמידה ירדה הוא ירד גם ואמר לי לעבור קדימה ואז הסביר לי על כל הכפתורים שיש ברכב ואז התחלתי לנסוע ואז הוא לימד אותי איך לפנות מתי להסתכל במראות ועכשיו אני בשיעור 25
בהצלחה! זה לא קשה
אנונימית
בשיעור הראשון הוא פשוט אמר סע. לפני שהוא שאל איך קוראים לי בכלל
על השיעור הראשון עולים על הכביש