התחברות הרשמה

את מי לקחת בבראול סטארס

סנדי קרואו לאון או ספייק?
18 באוגוסט 2024, 22:53
Brawl Starsמשחק    
3 תשובות
אם יש לך סקיל אז סנדי
אם לא לאון...
ואני מקווה שאת לא באמת בת 23
א
אבא מתוק
לאון מה יש לכם
כל השאר על הפנים ביחס אליו
א
אדיר-i
ספייק
R
Ronitushka
באותו הנושא:
את מי לקחת בבראול סטארס?
מי בא בראול סטארס אני קורע אותו ? (נאמן אם אתה מוחק אתה מפסיד לי בבראול סטארס)
מי לקחת בבראול סטארס קרדילוס מג קרואו ציסטר מה הכי עדיף
מי לקחת בבראול סטארס
את מי לקחת בבראול סטארס את טארה או מורטיס?
את מי לקחת בבראול סטארס- סנדי, קרואו או ספייק?
מי לקחת בבראול סטארס האנק גרום או בוני??
מי לקחת בבראול סטארס?
ספייק, קרואו או ליאון?? (לפתיחת בראול בבראול סטארס)
את מי לקחת? מי שמשחק בראול סטארס
לכל האלה שמסכנים כמוני ומשחקים בראול סטארס איזה דמות לקחת קוראו הוא לאון