15 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחד שאני כן
אנונימי
כל עוד לא הובחנת ככה אתה לא!!!
אם אתה חולה נפש הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות לעצמך זה להשתמש בסמים
כשאתה בתקופה קשה ואתה מוצא נקודת אור קל לך להתמכר בקלות
בכל הפעמים שהפסקתי להשתמש חזר לי הדכאון כל פעם יותר גרוע מהפעם הקודמת
מותק אתה לא יכול לבוא ולהגיד לאנשים שאתה לא מכיר שהם לא מאובחנים, אתה לא יודע^^
אותו אני לא יודע אבל את נראית בתמונת פרופיל בסדר לגמרי
ברור כי לא רואים בתמונה את יד שמאל שלי חחחחחחחחח
סתם אני צוחקת אני נקייה
אבל אל תמהר לשפוט
שואל השאלה:
קבלתי הבחנה השבוע
אנונימי
מסכימה^
הייתי רוצה לא^
אני לא חושב שאת חולת נפש
לא יודעת אני שניהם ושניהם גרועים באותה המידה
שואל השאלה:
חח לא יודע אני מרגיש לפעמים שזה מה שמחזיק אותי...
אנונימי
אני לא חושב של כתוב מה יותר גרוע ולשים את המשפט חולה נפש אחרי משהו אחר זה ממש מגעיל מצדך.
מחלת נפש זה לא משהו ששולטים עליו
אני לדוגמה ממש לא רציתי להיות כזה ולהתאבחן עם זה ולקחת כדורים בגלל זה
לעומת סמ*ם שכאילו אתה יכול להחליט אם אתה מתחיל לקחת או לא ואתה יכול לטפל בהתמכרות...
אנונימי
משניהם אפשר להחלים אבל צריך להתמיד בהחלמה ולתחזק כל החיים.
להיות מכור זאת לא גזירה משמיים אפשר להגמל ולהתנקות, ובנפש אפשר לטפל.
אנונימית
חשוב לזכור שאנשים לא מתמכרים לסמים סתם
זה נובע מפצע פסיכולוגי עמוק שלא מטופל ואפשר לטפל בו.
לאומית זאת מחלת נפש היא מחלה וגם בה אפשר לטפל בעזרת תרופות.
אז שניהם רעים
לפי דעתי סמים פחות גרוע כי אפשר להיפתר מזה לתמיד ומהמחלה לא ממש...