5 תשובות
תלוי איזה אימון זה, אם זה אימון אירובי אז כנראה שנמוך אם זה אימון כוח אז גבוה
אנונימית
כנראה אותו משקל
4mf
תלוי איזה אימון
AD.
שואל השאלה:
אימון כוח
ככל הנראה פחות כי איבדת נוזלים, זה גם תלוי מה את מנסה לעשות לעלות במסה או חיטוב איזה מן אימון זה היה, בדרך כלל לא יהיו יותר מידי תוצאות, המשקל לא מראה כמה אחוזי שומן וכמה אחוזי שריר הוא פחות רלוונטי