11 תשובות
לא זה מעלה לי עצבים הרעש הזה
לפעמים ממש כן ולפעמים זה מעצבן
את זאתי שאוכלת מסרקים
לא..
כן אבל לא כשהם מדברים
שואל השאלה:
אליזבת השלישית יואו כמה הייתי רואה אותה ב2020
אליזבת השלישית יואו כמה הייתי רואה אותה ב2020
שואל השאלה:
היי ברו אז אתה רואה מוקבאנג לא אסמר
היי ברו אז אתה רואה מוקבאנג לא אסמר
כןכן היא הילדות שלי^^
היי בסטי :)
לפי איך שזה נשמע, ניכר כי את רוצה לדעת אם אנחנו אוהבים את זה.
אני לא ממש חושבת על זה ואני לא ממש צופה בזה אבל זה לא מגעיל אותי או משהו :)
שלך, הבסטי 3>
לפי איך שזה נשמע, ניכר כי את רוצה לדעת אם אנחנו אוהבים את זה.
אני לא ממש חושבת על זה ואני לא ממש צופה בזה אבל זה לא מגעיל אותי או משהו :)
שלך, הבסטי 3>
ןכ