התחברות
הרשמה
זה מוגזם עם שלחתי למישהו לילה טוב בשעה הזאת כי תכף בוקר~ או שזה בסדר?
18 באוגוסט 2024, 03:31
בוקר
לילה
הודעות
4 תשובות
זה סבבה
ס
סמיילי_מאגניב
זה בסדר
D
Diavolo
זה בסדר
A
AnnabethChase
בסדר
C
Chef emi
באותו הנושא:
מה יקרה למישהו שישן 4 שעות כל לילה?
שלחתי למישהו הודעה בשעה 12 בלילה והוא עוד לא ענה.הוא מסנן אותי?
שלחתי למישהו מפורסם מח"ול סרטונים שלי השבוע ואתמול בלילה שלחתי לו עוד סרטון שלי והוא פתח אותו תוך כמה שניות,למה?
שלחתי למישהו שהתחיל איתי היי וכבר עברו חמש שעות שהוא לא ראה ולא ענה מה לעשות?
אם שלחתי למישהו מהשכבה עוקב לפני 3 שעות בערך והוא לא אישר בנתיים זה אומר משהו?
אם שלחתי הודעה למישהו בוואטסאפ לפני חצי שעה ואני אמחק אותה לכולם הוא עדיין יראה אותה?
מאיזה מקרים לכתוב למישהו לילה טוב זה מוגזם/טו מאץ/מתלהב מידי?
ישנתי 10 שעות בלילה זה מוגזם?
זה מוגזם ללכת היום בלילה לקולנוע אם לפני שעה חזרתי מסרט?
שלחתי למישהו מפורסם מח"ול סרטונים שלי השבוע ואתמול בלילה שלחתי לו עוד סרטון שלי והוא פתח אותו תוך כמה שניות,למה?
אם שלחתי הודעה לפני כמה שעות באינסטגרם למישהו ואני אמחוק עכשיו הוא יראה?