6 תשובות
לא היה איחוד בעם פשוט היה שוק וכולם פחדו שהפחד ירד אנשים חזרו לריב ברחוב
שואל השאלה:
זה ככ עצוב לדעתי,קורא משהו ככ טראגי למדינה שאמור לתת כאפה ולהעיר אותנו ובמקום זה אנשים מתעלמים מהסימן הזה וממשיכים עם כול השנאה הזאת
הפילוג האמיתי זה אלה שנלחמים ואלה שנלחמים על כלום
אנחנו מאוד מפולגים עדיין וגם לא כזה קשה לפספס את זה כשיש לך בחדשות אנשים שאומרים שכם רוצים להרוג אחד את השני ושורפים כבישים ומזינים והצד השני קורא להם אנרכיסטים כנראה שהעם לא מאוחד
גם חשבתי על זה בדיוק בחודשים הראשונים למלחמה, כשכולם תרמו ועזרו לחיילים ולאזרחים בעוטף
כרגע נראה שהכל חזר לקדמותו, אנשים ונבחרי ציבור עדיין שונאים ומאשימים אחד את השני, משמאל ומימין, וערוצי התקשורת ממשיכים לפזר רעל
חבל מאוד שלא למדנו כלום
לא מסכימה