4 תשובות
תישארי איתם ושהם יקומו אז תסבירי להם שאמא הלכה לבית חולים והכל טוב זה לא אמור להוות בעיה
וכן תתנהגי איתם רגיל
תישארי ערה כי הם יכולות להיתעורר ולהיבהל שהם לא ייראו תהורים בבית אבל אים קשה לך אז פשוט תישני ושימי שעון מעורר לשעה מוקדמת בשביל שתקומי לפניהם
תשימי שעון מעורר לשעה שמונה בערך ואם תראי שהן יושנות תשימי לשעה תשע ואם גם אז תראי שהן יושנים שימי לעשר וככה הלאה..
בבוקר תסבירי להם בקטנה שאמא לא הרגישה טוב והם הלכו לרופא
תלבישי אותן, תכיני להן אוכל ותשחקי איתן/תראי להן טלוויזיה ואני מניחה שעד אז כבר דודה שלך תעדכן אותך מה יהיה
בהצלחה