6 תשובות
לא כדאי לכם יש לי חברים שיתגייסו לשם הם מספרים רק דברים רעים זה סיוט לצאת משם אחרי ששובצתם
אל תלכי לחיר גבולות אל תתקרבי אפילו
שאלה מעניינת גם אני באותו מצב איתך
לבקש מיון לוחמות, לחפור להם על זה, אם עבר המועד של המיון אז לבקש שישלחו רק שאלון שתוכלי למלא ומשם לקבל שיבוץ
שואל השאלה:
אני לא חייבת לעבור מיון לוחמות בשביל התפקיד?
אנונימית
מכירה כאלה שלא עברו וקיבלו שאלון, כי בתכלס כולן עוברות והמיון לוחמות נועד נטו כדי להציג את התפקידים. אבל אם את יודעת מה את רוצה, לא רלוונטי בשבילך.

אגב, למה דווקא חיר גבולות?