34 תשובות
גם פטור דתי לנשים היום זה לא דבר כזה קל חוץ מזה שזה פשוט מגעיל להתחזות לדתיה בשביל פטור
שואל השאלה:
זה לא נכון אבל^^
הרבה אומרים שזה פוגע בהמשך ועושה בעיות באזרחות, אבל האמת היא שלא עושים כלום וסתם מחרטטים במוח לגבי זה
נגיד חברה שלי הוציאה פטור על נפשי, אבל היא כן בסדר פשוט לא רוצה לעשות צבא, אז מה כבר יקרה לה עכשיו? הפטור הזה לא יפגע בה
זה לא נכון אבל^^
הרבה אומרים שזה פוגע בהמשך ועושה בעיות באזרחות, אבל האמת היא שלא עושים כלום וסתם מחרטטים במוח לגבי זה
נגיד חברה שלי הוציאה פטור על נפשי, אבל היא כן בסדר פשוט לא רוצה לעשות צבא, אז מה כבר יקרה לה עכשיו? הפטור הזה לא יפגע בה
זה נכנס לתיק הרפואי.
בעיות רפואיות יכולות למנוע ממנה להתקבל לעבודות מסוימות וימנעו ממנה לעשות הרבה דברים בגלל המצב הנפשי של המסכנה.
אם את רוצה פטור סבבה אבל תדעי שיש השלכות.
יש גם אופציה לדבר עם קב"ן ולהסביר שפשוט לא מתאים לך צה"ל אבל כנראה שזה לא באמת ישנה משהו.
בכל מקרה מה את מתכננת בכלל לעשות במקום שירות?
שירות לאומי?
לשבת בבית?
לעבוד כקופאית ?
בעיות רפואיות יכולות למנוע ממנה להתקבל לעבודות מסוימות וימנעו ממנה לעשות הרבה דברים בגלל המצב הנפשי של המסכנה.
אם את רוצה פטור סבבה אבל תדעי שיש השלכות.
יש גם אופציה לדבר עם קב"ן ולהסביר שפשוט לא מתאים לך צה"ל אבל כנראה שזה לא באמת ישנה משהו.
בכל מקרה מה את מתכננת בכלל לעשות במקום שירות?
שירות לאומי?
לשבת בבית?
לעבוד כקופאית ?
שואל השאלה:
אני בטוחה שאתה מדבר על עבודות כמו מאבטחת או כל מה שקשור לביטחון^
רציתי פטור, אבל מתכננת להתגייס :)
מה רע בלעשות שירות לאומי/לשבת בבית/לעבוד כקופאית?:)
אני בטוחה שאתה מדבר על עבודות כמו מאבטחת או כל מה שקשור לביטחון^
רציתי פטור, אבל מתכננת להתגייס :)
מה רע בלעשות שירות לאומי/לשבת בבית/לעבוד כקופאית?:)
זה רע כי במקום לעשות משהו עם עצמך את ליטרלי לא עושה כלום.
זה לא נגיד יש תכנית ללמוד או משהו שגם זה מצדיק רק בחלק מהמקרים.
ואגב לא, אני לא מדבר על "מה שקשור בביטחון" כל עבודה שמגיעים אליה צריך לרשום בקורות חיים מצב בריאותי ונפשי וכל מקום עבודה יכול שלא לקבל אותה בגלל שבתיק הרפואי שלה רשום את הבעיה הנפשית שהיא אמרה שיש לה בצבא.
זה לא נגיד יש תכנית ללמוד או משהו שגם זה מצדיק רק בחלק מהמקרים.
ואגב לא, אני לא מדבר על "מה שקשור בביטחון" כל עבודה שמגיעים אליה צריך לרשום בקורות חיים מצב בריאותי ונפשי וכל מקום עבודה יכול שלא לקבל אותה בגלל שבתיק הרפואי שלה רשום את הבעיה הנפשית שהיא אמרה שיש לה בצבא.
שואל השאלה:
^לא יודעת זה נשמע ממש מוזר ולא הגיוני, אתה אומר שאם היא הוציאה פטור כי היא אמרה שיש לה חרדות אז היא לא תוכל להתקבל לעבודות שונות?
^לא יודעת זה נשמע ממש מוזר ולא הגיוני, אתה אומר שאם היא הוציאה פטור כי היא אמרה שיש לה חרדות אז היא לא תוכל להתקבל לעבודות שונות?
זה לא שהיא לא תתקבל אבל זה יכול לעשות בעיות בקבלה לעבודה כי מי רוצה להעסיק בן אדם עם בעיות נפשיות?
בן אדם עם בעיות נפשיות זה אדם לא צפוי, הוא יכול פתאום להחליט שהוא לא בא כי הוא בחרדות לדוגמא.
חוץ מזה יש גם עבודות כמו טייס/ת לדוגמא שאי אפשר אפילו לבקש ללכת למבחני קבלה לקורס טייס אם יש לך בעיות נפשיות בתיק הרפואי.
בן אדם עם בעיות נפשיות זה אדם לא צפוי, הוא יכול פתאום להחליט שהוא לא בא כי הוא בחרדות לדוגמא.
חוץ מזה יש גם עבודות כמו טייס/ת לדוגמא שאי אפשר אפילו לבקש ללכת למבחני קבלה לקורס טייס אם יש לך בעיות נפשיות בתיק הרפואי.
שואל השאלה:
^ראיתי עוד שאלות בסגנון באתר וכל האנשים כותבים שפטור נפשי מוצג כ"רפואי" כלומר בעיה רפואית למרות שזה משהו נפשי, ככה שאם העסק רואה את זה הוא יודע רק שזה רפואי וזה לא משפיע על כלום
לדעתי זה בהחלט שטויות
נגיד בן דוד שלי הוציא פטור על נפשי ובטח זה הוצג לו כרפואי, ועכשיו הוא עובד באיזשהי חברה וקיבלו אותו לשם
^ראיתי עוד שאלות בסגנון באתר וכל האנשים כותבים שפטור נפשי מוצג כ"רפואי" כלומר בעיה רפואית למרות שזה משהו נפשי, ככה שאם העסק רואה את זה הוא יודע רק שזה רפואי וזה לא משפיע על כלום
לדעתי זה בהחלט שטויות
נגיד בן דוד שלי הוציא פטור על נפשי ובטח זה הוצג לו כרפואי, ועכשיו הוא עובד באיזשהי חברה וקיבלו אותו לשם
שואל השאלה:
ככה או ככה אני מקווה שאם אני ממש אסבול בצבא אני אצליח להוציא פטור
גם זה כזה מעצבן כולם אומרים להתגייס להתגייס ואז חיילים רושמים פה באתר רק פטור רק פטור ואומרים למה הם התגייסו
ככה או ככה אני מקווה שאם אני ממש אסבול בצבא אני אצליח להוציא פטור
גם זה כזה מעצבן כולם אומרים להתגייס להתגייס ואז חיילים רושמים פה באתר רק פטור רק פטור ואומרים למה הם התגייסו
^אלו אנשים שמתבכיינים על הכל בחיים שלהם.
ואגב אם הייתי יכול אני לא יודע אם הייתי מתגייס.
לא שווה להתגייס היום לצה"ל בזמן שאני יודע שאני יכול ללכת למלחמה לצאת דפוק ועוד אחרי זה לעלות משפט כי הרגתי מחבל שלפי הפרקליטות הצבאית "לא היווה עליי סכנה".
אני אשכרה מתחנן מצה"ל שיקחו אותי לצה"ל כי אני בכושר טוב ומתאים לקרבי אבל הם פשוט לא שמים עליי למרות שחייבים לוחמים בצה"ל אז בתכלס גם לצה"ל לא אכפת מאיתנו.
ואגב אם הייתי יכול אני לא יודע אם הייתי מתגייס.
לא שווה להתגייס היום לצה"ל בזמן שאני יודע שאני יכול ללכת למלחמה לצאת דפוק ועוד אחרי זה לעלות משפט כי הרגתי מחבל שלפי הפרקליטות הצבאית "לא היווה עליי סכנה".
אני אשכרה מתחנן מצה"ל שיקחו אותי לצה"ל כי אני בכושר טוב ומתאים לקרבי אבל הם פשוט לא שמים עליי למרות שחייבים לוחמים בצה"ל אז בתכלס גם לצה"ל לא אכפת מאיתנו.
שואל השאלה:
אז לא הבנתי אתה מתגייס או שמוציא פטור
אז לא הבנתי אתה מתגייס או שמוציא פטור
ואם תחיי בהזיה שצהל ישחררו אותך אם תסבלי כי הם ממש לא יעשו את זה.
היו מכרים של תקיפות והתעללויות מיניות כלפי גברים ונשים בצה"ל ולא רק שלא עשו כלום למטריד אלא לא שיחררו את הקורבן מצה"ל.
היו אנשים שעברו חרמות קשים בצה"ל ולא שיחררו אותם למרות שהתחננו
היו מכרים של תקיפות והתעללויות מיניות כלפי גברים ונשים בצה"ל ולא רק שלא עשו כלום למטריד אלא לא שיחררו את הקורבן מצה"ל.
היו אנשים שעברו חרמות קשים בצה"ל ולא שיחררו אותם למרות שהתחננו
שואל השאלה:
אתה עושה לי ממש חשק להוציא פטור על נפשי ומהר^
אתה עושה לי ממש חשק להוציא פטור על נפשי ומהר^
אני מתגייס, איך בדיוק הבנת שאני מוציא פטור. אמרתי שאם היית לי את האופציה לא בטוח שהייתי מתגייס
מה שאמרתי אלו מקרים קיצוניים כמובן שפחות קורים.
את פשוט מדברת כאילו צה"ל זה קייטנה.
צה"ל אמנם זה חרא אבל זה מקום שמבגר אותך וחושף אותך לאוכלוסיה שלא היית פוגשת מחוץ לצה"ל
את פשוט מדברת כאילו צה"ל זה קייטנה.
צה"ל אמנם זה חרא אבל זה מקום שמבגר אותך וחושף אותך לאוכלוסיה שלא היית פוגשת מחוץ לצה"ל
אני גם יכול להוציא, פשוט אומרים לצה"ל שאם מגייסים אותך אתה תתאבד או משהו אבל זה דבר מטומטם לעשות.
זה נכנס לתיק הנפשי ועושה הרבה בעיות באזרחות.
חוץ מזה למה שאני אבקש פטור בזמן שאני לא צריך?
אני במסגרת צה"לית מגיל 14 ועומד להתגייס עוד שבוע ואפילו פעם אחת לא חשבתי על השתמטות.
ההפך.
זה נכנס לתיק הנפשי ועושה הרבה בעיות באזרחות.
חוץ מזה למה שאני אבקש פטור בזמן שאני לא צריך?
אני במסגרת צה"לית מגיל 14 ועומד להתגייס עוד שבוע ואפילו פעם אחת לא חשבתי על השתמטות.
ההפך.
שואל השאלה:
כל אחד באמת יכול להוציא^
חברה שלי הוציאה בשנייה
כל אחד באמת יכול להוציא^
חברה שלי הוציאה בשנייה
מה זה מתחרטים שלא הוצאתם פטור?
כאילו כל אחד יכול להוציא.
כל מי שבצה"ל לא באמת רוצה להיות שם אבל בסופו של דבר אם לא תתגייס לצה"ל זה ילך איתך לכל החיים.
כאילו כל אחד יכול להוציא.
כל מי שבצה"ל לא באמת רוצה להיות שם אבל בסופו של דבר אם לא תתגייס לצה"ל זה ילך איתך לכל החיים.
וחוץ מזה מה את רוצה?
לעשות פטור ואז מה?
לשבת בבית ולא לעשות כלום?
או לעבוד בעבודה מסריחה שכנראה גם תתקעי שם הרבה אחרי שהיית צריכה להתגייס?
לעשות פטור ואז מה?
לשבת בבית ולא לעשות כלום?
או לעבוד בעבודה מסריחה שכנראה גם תתקעי שם הרבה אחרי שהיית צריכה להתגייס?
אני לא תמים, אני מכיר אנשים שלא שירתו בצה"ל ושלא רוצים לשרת בצה"ל אף אחד מהם לא באמת מתקדם, הם נשארים בארץ ועובדים בעבודה מסריחה עד שנזכרים שהם צריכים ללמוד
שואל השאלה:
^לא יודעת אבל היא חופרת לי שעכשיו היא מרגישה הקלה ושהיא סוג של חופשיה ובטח תעשה שירות לאומי או פשוט תעשה קורסים ותלך ללמוד
^לא יודעת אבל היא חופרת לי שעכשיו היא מרגישה הקלה ושהיא סוג של חופשיה ובטח תעשה שירות לאומי או פשוט תעשה קורסים ותלך ללמוד
שואל השאלה:
וואלה לא אשקר אני כן ממש מפחדת להתגייס כי אני רואה איך חיילים סובלים ואיך שמים על כולם פס ואני אהיה הבאה בתור שישימו עליה פס ויגרמו לה לסבול
לא יודעת
יש לי חברה שהיא בצבא והיא ממש בסדר עכשיו אבל זה כי היא נפלה על מפקדת מושלמת וחברות מהממות וואלה הלוואי עליי מה אני אגיד
וואלה לא אשקר אני כן ממש מפחדת להתגייס כי אני רואה איך חיילים סובלים ואיך שמים על כולם פס ואני אהיה הבאה בתור שישימו עליה פס ויגרמו לה לסבול
לא יודעת
יש לי חברה שהיא בצבא והיא ממש בסדר עכשיו אבל זה כי היא נפלה על מפקדת מושלמת וחברות מהממות וואלה הלוואי עליי מה אני אגיד
חחח חופשיה?
ממה בדיוק?
עוד לא היית יום אחד בצה"ל
וכמו שאמרתי היא לא הלכה לצה"ל מפחד, אמרת שהוקל לה זה אומר שהיא פשוט פחדה ללכת לצה"ל.
ממה בדיוק?
עוד לא היית יום אחד בצה"ל
וכמו שאמרתי היא לא הלכה לצה"ל מפחד, אמרת שהוקל לה זה אומר שהיא פשוט פחדה ללכת לצה"ל.
שואל השאלה:
לא דיברתי על עצמי..^
דיברתי עליה
ונכון היא פחדה בגלל זה הלכה והוציאה פטור
לא דיברתי על עצמי..^
דיברתי עליה
ונכון היא פחדה בגלל זה הלכה והוציאה פטור
למה במקום להסתכל על הצדדים הטובים את בוחרת להסתכל על הצדדים הרעים?
כן זה חרא אבל את תצאי הרבה יותר בוגרת מהחברה שלך ואת אפילו לא תאמיני עד כמה, את תכירי חברות/חברים ואנשים חדשים.
בסופו של דבר צה"ל זה גם חוויה, פשוט צריך לדעת איך לאכול אותה
כן זה חרא אבל את תצאי הרבה יותר בוגרת מהחברה שלך ואת אפילו לא תאמיני עד כמה, את תכירי חברות/חברים ואנשים חדשים.
בסופו של דבר צה"ל זה גם חוויה, פשוט צריך לדעת איך לאכול אותה
אני יודע שדיברת עליה.
ולא ללכת לצה"ל מפחד זה הדבר הכי דפוק לעשות.
כמו שאמרתי כל מי שאני מכיר שלא הלך או לא רוצה ללכת זה מעניין של פחד ולפחות מי שלא הלך מצטערים על זה שהפחד ניצח אותם והם לא הלכו לצה"ל
ולא ללכת לצה"ל מפחד זה הדבר הכי דפוק לעשות.
כמו שאמרתי כל מי שאני מכיר שלא הלך או לא רוצה ללכת זה מעניין של פחד ולפחות מי שלא הלך מצטערים על זה שהפחד ניצח אותם והם לא הלכו לצה"ל
שואל השאלה:
כי אני בן אדם שלוקח הכל שלילי^^
ומסתכל על הרע ופחות על הטוב
כי אני בן אדם שלוקח הכל שלילי^^
ומסתכל על הרע ופחות על הטוב
קיצר עדיף תנסי מאשר פשוט לפחד ולהצטער על זה בעתיד.
גם אם קבן לא משחרר אותך במהלך השירות את יכולה פשוט לא לבוא לבסיס, תשבי בכלא חודש-חודשיים ותשוחררי
גם אם קבן לא משחרר אותך במהלך השירות את יכולה פשוט לא לבוא לבסיס, תשבי בכלא חודש-חודשיים ותשוחררי
שואל השאלה:
תודה על הטיפ
מקווה שלא אצטרך אותו
תודה על הטיפ
מקווה שלא אצטרך אותו
שואל השאלה:
אתה יכול להוציא פטור על נפשי.. זה ללכת לפסיכיאטר ולשלוח לצבא ואז אתה בחוץ (ככה בול חברה שלי עשתה בלי מאמץ)
אתה יכול להוציא פטור על נפשי.. זה ללכת לפסיכיאטר ולשלוח לצבא ואז אתה בחוץ (ככה בול חברה שלי עשתה בלי מאמץ)
קודם כל לא יכולתי להוציא פטור על מה? אני בריא וכשיר, דבר שני לא כי רציתי להתגייס, אני שירתתי ביחידת באגוז בחטיבת הקומנדו ואני ממש אבל ממש לא מתחרט על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים מוציאים פטור ומתחילים לחיות את החיים
כל אחד יביא לך תשובה אחרת
אחד יעזוב את הארץ
אחד יעשה שירות לאומי
אחד יקדם את עצמו במה שהוא אוהב
אחד יעשה קורסים או ילך ללמוד
יש ככ הרבה דברים לעשות
אנשים מוציאים פטור ומתחילים לחיות את החיים
כל אחד יביא לך תשובה אחרת
אחד יעזוב את הארץ
אחד יעשה שירות לאומי
אחד יקדם את עצמו במה שהוא אוהב
אחד יעשה קורסים או ילך ללמוד
יש ככ הרבה דברים לעשות
אני לא מטומטם אז אני לא אוציא פטור.
אני רוצה לשרת ואפילו להיות בקרבי.
לדעתי כל מי שמוציא פטור ללא סיבה אמיתית וסליחה אם תפגעי אבל הוא הכי מטומטם ופחדן שבעולם.
רוב מי שלא מתגייס לצה"ל מסיבות לא מוצדקות עושה פשוט מתוך פחד וגם מתחרת על זה
אני רוצה לשרת ואפילו להיות בקרבי.
לדעתי כל מי שמוציא פטור ללא סיבה אמיתית וסליחה אם תפגעי אבל הוא הכי מטומטם ופחדן שבעולם.
רוב מי שלא מתגייס לצה"ל מסיבות לא מוצדקות עושה פשוט מתוך פחד וגם מתחרת על זה
אני בשירות לאומי ולא מתחרטת לרגע.
ללמוד ולעבוד או כל דבר אחר את יכולה גם אח"כ..... החוויה והתרומה זה משהו שלא יחזור. בעיניי כל אחד צריך לתרום את חלקו למדינה בכל דרך אפשרית. אגב ללמוד קורסים.. לעבוד.. אפשר גם בזמן השירות הלאומי. ותאמיני לי בן אדם שלא יעשה צבא או שירות יתחרט על זה אח"כ.. יש הרבה השלכות.
בעיניי צבא זה משהו הכי טוב ואם יכולתי הייתי הולכת לזה.. פשוט אני דתייה והמסגרת לא בשבילי לכן הלכתי לשירות.. מה שטוב לך.
ללמוד ולעבוד או כל דבר אחר את יכולה גם אח"כ..... החוויה והתרומה זה משהו שלא יחזור. בעיניי כל אחד צריך לתרום את חלקו למדינה בכל דרך אפשרית. אגב ללמוד קורסים.. לעבוד.. אפשר גם בזמן השירות הלאומי. ותאמיני לי בן אדם שלא יעשה צבא או שירות יתחרט על זה אח"כ.. יש הרבה השלכות.
בעיניי צבא זה משהו הכי טוב ואם יכולתי הייתי הולכת לזה.. פשוט אני דתייה והמסגרת לא בשבילי לכן הלכתי לשירות.. מה שטוב לך.
אנונימית