10 תשובות
כן
כנראה תלוי באוטיזם
תלוי במצב האישי שלהם
לאנשים עם אוטיזם יש סיכויי מוגבר (אבל רחוק מלהיות כולם) להתמודד עם נכויות שקשורות לאינטליגנציה, ולכן במצב כזה יהיה מסוכן לתת להם רשיון. אני אומר את זה בתור אוטיסט. אם הם לא מתמודדים עם משהו בנוסף לאוטיזם אין סיבה לשלול ולא שוללים ולהרבה אוטיסטים יש רשיון.
שואל השאלה:
מה הכוונה נכויות של אינטיליגנציה?
אנונימית
אני לא בטוח איך קוראים לזה בעברית...
זה דברים שמשפיעים על האינטליגנציה. למשל הכרתי ילדה אוטיסטית בתפקוד בינוני שלא הצליחה בכיתה יא כפולות של 10 לא משנה כמה הסברתי לה. דברים כאלה.
שואל השאלה:
ואם אין את הבעיה הזאת? אז יתנו להוציא רישיון?
אנונימית
ברור אני עם אוטיזם ויש לי רישיון
כן יתנו
כן, אני אוטיסט ואני בדרך להוציא רישיון
אנונימי
בקושי .. בשביל רשיון אוטיסטים צריכים להביא אישור מפסיכולוג ולעבור בדיקה מיוחדת וגם אז קשה לקבל אישור
אנונימית