7 תשובות
שווה
זה יותר זול, שומר על איכות הסביבה, ותמיד יש ספר בהישג יד
ספרים
שהיה מול מסך הרבה זמן היא לא הכי בריאה, וזה גם חוויה אחרת
לא כיף כל כך לקרוא ממחשב
אני אוהבת שיש לי עותק מהספר
אני קונה לאחרונה בעיקר בקינדל
בעיקר בגלל שזה הרבה יותר זול
קינדל
לי יש
זה זול יחסית (שלי עלה 300)
הספרים זולים
אם את במקום כלשהו וסיימת ספר
תוכלי לפתוח עוד אחד
^אפשר גם להוריד את האפליקציה של קינדל לטלפון ולקרוא שם