4 תשובות
כן גל גדות הכי יפנ
כן
גל הרבה יותר יפה מכל תומכת פלסטין שמופיעה על המסך
גל הרבה יותר יפה מכל תומכת פלסטין שמופיעה על המסך
אני גם חושב ככה
יופי זה עניין של דעה אישית אבל לגל יש יותר נוכחות מזאת שמשחקת את שלגיה
באותו הנושא: