11 תשובות
אל תבוא

התפטרת לא?
שואל השאלה:
התפטרתי והתחייבתי לשבוע אז אני חייבת לסיים קודם את כל המשמרות שהתחייבתי אליהן
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל כשכתבתי שאני מתפטרת היא ענתה לי כזה קצת מגעיל
אנונימית
אהא
אף אחד לא יתייחס אליך ברוע
שואל השאלה:
אני לא אקבל משכורת אם אני לא אבוא
אנונימית
תשמע יש מצב יתנהגו אליך חרא
אבל יש לך יתרון ענק בזה שהתפטרת
אתה יכול לעבוד חרא ולעשות מלא הפסקות ואם משהו צועק עליך אתה יכול לצעוק חזרה
(כמובן שעדיף שתתנהג מקצועי אבל אם הם יתנהגו חרא תעשה את זה)
ויצאת לא חכמה שהתפטרת שנשאר לך עוד יום עבודה
התפטרת מגימוברי לא ממפעלי אפל תרגעי את לא בורג כזה חשוב במערכת
לא חושב שלאנשים כל כך אכפת ממה את עושה כמו שאת חושבת תלכי אם בא לך
למה התפטרת אם את חוזרת
^^^ הם מחויבים להביא לך משכורת, אין דבר כזה. גם אם אפילו עבדת יום הם מחויבים לתת לך.
לא נותנים - לכי תתבעי אותם