9 תשובות
מה זה אומר קר?
אנונימית
תכתבי לי אם את צריכה לדבר❤
גליה?
אנונימית
אני כאן בשבילך אם תרצי לדבר
תכלס תאהבי את עצמך כי אז אף אחד לא יכול להקטין ולהוריד לך
את יכולה להכיר עוד חברים טובים מהאינטרנט או מתנועת נוער ככה שתוכלי להיות גם מוקפת בסביבה טובה
תכלס תאהבי את עצמך כי אז אף אחד לא יכול להקטין ולהוריד לך
את יכולה להכיר עוד חברים טובים מהאינטרנט או מתנועת נוער ככה שתוכלי להיות גם מוקפת בסביבה טובה
אם את רוצה לדבר אני פה בשבילך הייתי במקום כזה❤
שואל השאלה:
קר זה כאילו בנאדם שלא נעים לדבר איתו ואוהב מאוד להקניט בנאדם שתמיד יפסול אותך ויגיד שאת לא צודקת גם שאת כן
קר זה כאילו בנאדם שלא נעים לדבר איתו ואוהב מאוד להקניט בנאדם שתמיד יפסול אותך ויגיד שאת לא צודקת גם שאת כן
אנונימית
נשמע לא כיף אבל את חזקה בטוח תעברי את זה
אנונימית
אשמח לעזור לך בפרטי ותתרחקי מהבת דודה היא לא שווה את ההרגשה שהיא נותנת לך
אני מקשיב דברי...