10 תשובות
מוקדם מאוד
מוקדם.
מוקדם, מאוד.
מוקדם או לא זה לא העניין היא עניין זה האם את עושה את זה כי את מרגישה שזה גורם לך להיראות או להרגיש יותר בוגרת או לא
שואל השאלה:
לא אני עושה את זה כי זה כיף פעם ב לשתות
כשסיימתי ח בנות חטפו הרעלת אלכוהול בחניון של הבית ספר במסיבת סיום ואנחנו בבית ספר הכי סאחי אי פעם בערך אז מבחינת גיל את לא עד כדי כך מיוחדת בעיקר אל זה פעם ב ולא באופן התמכרותי
שואל השאלה:
היה לי הרעלת אלכוהול יותר ממה שאני יכולה לזכור
לא יודעת הזמינו להן אמבולנס אחת חלק עברו שטיפת קיבה או משהו כאילו זה היה די מסוכן אני לא נגד כי לדעתי גם אי אפשר למנוע דברים מאנשים זה לא יוצר אנשים מאוזנים אחר כך אבל לדעתי כאילו באמת למה
שואל השאלה:
וואי זה למזלי לא היה
מוקדם