5 תשובות
עדיף סלט עם גבינה, לא שניצל
גבינה לבנה 9% או 5% מה שיש
נראלי שגבינה כי שניצל זה כבד כזה...
גבינה
זה מוזר כזה לאכול בשר בלילה, תאכלי משהו קליל (;
קוטג'=)
תשעת הימים, עדיף בלי בשר.. וגם אם אתה לא בקטע הזה אז אמצע הלילה, לא הכי בריא.. עדיף גבינה, אם יש גבינת זיתים.. או טוסט עם צהובה.. או קוטג׳ בלחם