5 תשובות
עדיף סלט עם גבינה, לא שניצל
גבינה לבנה 9% או 5% מה שיש
גבינה לבנה 9% או 5% מה שיש
נראלי שגבינה כי שניצל זה כבד כזה...
גבינה
זה מוזר כזה לאכול בשר בלילה, תאכלי משהו קליל (;
זה מוזר כזה לאכול בשר בלילה, תאכלי משהו קליל (;
קוטג'=)
תשעת הימים, עדיף בלי בשר.. וגם אם אתה לא בקטע הזה אז אמצע הלילה, לא הכי בריא.. עדיף גבינה, אם יש גבינת זיתים.. או טוסט עם צהובה.. או קוטג׳ בלחם
באותו הנושא: