4 תשובות
כן. אולי אתה פשוט צריך עוד זמן להתאמן
כן, קצת אימונים ותשתפר
אני מנגנת כבר שנה וחצי ואני לא וואו

אבל זה כי אני לא מתאמנת מספיק

תנסה להתאמן הרבה פשוט
אני מנגן מדצמבר 2010 ונשמע חרא
אנונימי