35 תשובות
איזה יחס נתנו אני זוכרת שהיה בסדק
מגעיל ברמות, השפלה למדינה
אנונימית
בושה, מדינה בושה
אנונימית
בושה!
(אני לאזוכרת כלום מהקורונה)
(אני לאזוכרת כלום מהקורונה)
מה יחס מגעיל. יש מחלה מדבקת
אנשים מסרבים לקבל חיסון? לא תכנסו למקומות מסוימים פשוט מאוד ונכון
אנשים מסרבים לקבל חיסון? לא תכנסו למקומות מסוימים פשוט מאוד ונכון
היחס ללא מחוסנים במהלך המגיפה היה לא הוגן ומפלה. כולם מגיעים לבחירות אישיות רפואיות.
גועל נפש ודיקטטורה, השפילו חברה גדולה מאוד רק בגלל שלא החדירו משהו ניסיוני ומסוכן לגוף הפרטי שלהם.
''תו ירוק''
מזכיר את הטלאי הצהוב
סגרים
מסכות
לא להיפגש עם סבתא
חוקים נגד לא מחוסנים
תקשורת מאוגדת ...
מלא דברים הזוים
כמו עבדים היינו ואנשים לא קלטו על עלאק מגפה של 99% שהבריאו ממנה
''תו ירוק''
מזכיר את הטלאי הצהוב
סגרים
מסכות
לא להיפגש עם סבתא
חוקים נגד לא מחוסנים
תקשורת מאוגדת ...
מלא דברים הזוים
כמו עבדים היינו ואנשים לא קלטו על עלאק מגפה של 99% שהבריאו ממנה
ben^
צודק 100%
מחזקת
צודק 100%
מחזקת
שואל השאלה:
עובדה שגם מחוסנים חלו בקורונה, אני מכיר כאלו שהתחסנו 3+ פעמים וחלו 6 פעמים. זה זכות של כל אדם להחליט אם להזריק לו משהו לגוף או לא. זה סיבה מוצדקת לחנוק אותם ולהגביל את זכות התנועה שלהם?
עובדה שגם מחוסנים חלו בקורונה, אני מכיר כאלו שהתחסנו 3+ פעמים וחלו 6 פעמים. זה זכות של כל אדם להחליט אם להזריק לו משהו לגוף או לא. זה סיבה מוצדקת לחנוק אותם ולהגביל את זכות התנועה שלהם?
פשוט בושה מה שעשו בקורונה במיוחד לאלו שלא התחסנו, בושה. חרא דל מדינה
אנונימית
כשיש מחלה שמסכנת אנשים ומדבקת מהר מאוד!!
אז כן מוצדק להגביל אותם להיכנס למקומות מסוימים
אז כן מוצדק להגביל אותם להיכנס למקומות מסוימים
^אוי אוי אוי בוא תבכה לאמא
אנונימית
חחח אתם בוכים פה שלא הכניסו אתכם
שואל השאלה:
חיחיחי איזה מצחיק ומגניב אתה
חיחיחי איזה מצחיק ומגניב אתה
מאוד מה אני אגיד
אנונימית
^^^ילד צומי לא מחפשים בסטיפס
שואל השאלה:
אני אספר קצת עליי, "ההוא שאוהב המבורגר",
אני לא התחסנתי אפילו פעם אחת וחליתי קורונה רק פעם אחת בלי שום תסמינים ואחרי זה קיבלתי תו ירוק.
אני אספר קצת עליי, "ההוא שאוהב המבורגר",
אני לא התחסנתי אפילו פעם אחת וחליתי קורונה רק פעם אחת בלי שום תסמינים ואחרי זה קיבלתי תו ירוק.
שואל השאלה:
והיחס שהיה ללא מחוסנים פשוט גועל נפש
והיחס שהיה ללא מחוסנים פשוט גועל נפש
לא אני בוכה איזה קשוחים אתם אמאלה
בואו תרביצו לי גם
שואלים שאלה ומצפים שיענו להם רק תשובות שבאלכם לשמוע, אני אביע את הדעה שלי גם אם זה לא נעים לכם לאוזניים הרגישות שלכם
בואו תרביצו לי גם
שואלים שאלה ומצפים שיענו להם רק תשובות שבאלכם לשמוע, אני אביע את הדעה שלי גם אם זה לא נעים לכם לאוזניים הרגישות שלכם
גועל נפש, אני לא מחוסנת בכלל ולא היה לי קורונה פעם אחת
שואל השאלה:
^^
תענה מה שבא לך, מה אכפת לי.
^^
תענה מה שבא לך, מה אכפת לי.
אני עונה. אבל תראה איך אתם תוקפים ומגיבים
ההוא שאוהב המבורגר, החיסונים לא עזרו בכלום הם אפילו היו ניסיוניים
שואל השאלה:
^^
אני לא תקפתי אף אחד...
^^
אני לא תקפתי אף אחד...
צודקת^
^^^*
"חיחיחי איזה מצחיק ומגניב אתה"
זה לא כזה תוקפני אבל עדיין בכיוון
ולא דיברתי ספציפית עליך
זה לא כזה תוקפני אבל עדיין בכיוון
ולא דיברתי ספציפית עליך
לא היה יחס מגעיל לא הסכימו להם להכנס לכמה מקומות סגורים כי הם יכולים להדביק
שואל השאלה:
^^כן רק שאתה הכללת את כל הלא מחוסנים בתגובה למישהי אנונימית שכתבה רק לך. אז ברור שאני אגיב לשטות שלך
^^כן רק שאתה הכללת את כל הלא מחוסנים בתגובה למישהי אנונימית שכתבה רק לך. אז ברור שאני אגיב לשטות שלך
שואל השאלה:
^^היה יחס מגעיל. פיטרו אנשים מהעבודה שלהם. אסרו להם ללכת למקומות ולטייל. עשו להם מבטים של "אתה מזוהם"
^^היה יחס מגעיל. פיטרו אנשים מהעבודה שלהם. אסרו להם ללכת למקומות ולטייל. עשו להם מבטים של "אתה מזוהם"
יאפ
אנונימית
צודק^^
אנונימית
^^^^נכון פניתי ברבים לא היה צודק, אבל זה היה מיועד לאותה אחת שהגיבה לי, וסבבה נעביר את זה כי לא דיברתי עליך
דיברתי על האחרים שיצאו עלי כאילו תמכתי בטרור
הנושא הזה כבר לא מעניין וסתם מתיש אז ביי
דיברתי על האחרים שיצאו עלי כאילו תמכתי בטרור
הנושא הזה כבר לא מעניין וסתם מתיש אז ביי
שואל השאלה:
ממש לא הגזמת^
ממש לא הגזמת^
אתה מדבר אלינו כאילו אנחנו כת באמא^^
אנונימית