24 תשובות
יחסית כן
לא
אנונימי
אני בסדר איתו
חצי חצי
לא אוהב ולא שונא
לא
אבל אני לא עכשיו שונא אותו
לא אבל אני עובדת על זה!
כן ולא פשוט תלוי מתי אבל גם כשלא בעיניי הוא לא מכוער
כן, אבל זה לא אומר שאני לא צריכה להרזות טיפה
חצי חצי לא סגור על זה
כן, אני סבבה עם הגוף שלי
אוהו כל כך לא!