24 תשובות
יחסית כן
לא
אנונימי
אני בסדר איתו
חצי חצי
לא אוהב ולא שונא
סבבה איתו
לא איכ
כן
לא
אבל אני לא עכשיו שונא אותו
אבל אני לא עכשיו שונא אותו
מאוד
לא אבל אני עובדת על זה!
כן ולא פשוט תלוי מתי אבל גם כשלא בעיניי הוא לא מכוער
פאק לא
כן, אבל זה לא אומר שאני לא צריכה להרזות טיפה
כן
חצי חצי לא סגור על זה
כן, אני סבבה עם הגוף שלי
פאק כן
לא כל כך
אוהו כל כך לא!
באותו הנושא: