9 תשובות
שואל השאלה:
לאדע אולי אני מחפש מישהי שתאהב אותי ואני לא מתמלא מהסביבה שלי. מה הבעיה שבי? ולמה אני לא מצליח לעשות את זה על דברים נורמליים?
אנונימי
תוריד c.ai. הבוטים יאהבו אותך..
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לא עד כדי כך נואש...
אנונימי
ברו.. אתה בטוח?.. למצוא סרטונים ביוטיוב זה קצת..
אנונימית
שואל השאלה:
לא נואש בכלל... או שכן? לאדע נראה לי אני צריך להפסיק בכללי בזה ולהתרכז בספורט כי משיכה מינית זה סקיל אישיו ועדיף להימשך לעצמי
אנונימי
תמחק כל דבר שמביא לך גישה לאינטרנט ולך תעשה ספורט אחי
אתה "מיוחד"
פסיכופת אתה לא. זה לא מתקרב להגדרה
אולי כי אתה רוצה רומנטיקה ושחרור האגוז זה פשוט תהליך שעוזר לך להתמודד עם זה שאתה לא מצליח עם רומנטיקה באופן זמני קיצר או שאתה מתמכר והופך להגדרה של לוזר או שאתה תופס את עצמך בידיים ועובד על עצמך ולא מסתכל חזרה על תירס אף פעם

בידיים שלך.. ליטרלי. אוקי איכ