12 תשובות
כל כך
נקווה שבקרוב
לא יבינו כנראה אף פעם
זה באמת ככה ? לא הייתי חושב
כי זה לא נכון
להיות רזה זה להיות חלק מאידיאל היופי
וגם אם תשאל אנשים מה הם מעדיפים להיות בעודף משקל או בתת משקל כולם יגידו תת משקל
ואני חס וחלילה לא מזלזלת ברגשות של אף אחד כן? להעיר למישהו על מבנה גוף שלו זה לא סבבה לא משנה מה אבל אני חושבת שזה לא להגיד ששמן ורזה זה מעליב באותה מידה
להיות רזה זה להיות חלק מאידיאל היופי
וגם אם תשאל אנשים מה הם מעדיפים להיות בעודף משקל או בתת משקל כולם יגידו תת משקל
ואני חס וחלילה לא מזלזלת ברגשות של אף אחד כן? להעיר למישהו על מבנה גוף שלו זה לא סבבה לא משנה מה אבל אני חושבת שזה לא להגיד ששמן ורזה זה מעליב באותה מידה
אנונימית
שואל השאלה:
אומרים לי כל הזמן "סוףסוף אתה אוכל" ליטרלי אני כל הזמן דוחף אוכל
אומרים לי כל הזמן "סוףסוף אתה אוכל" ליטרלי אני כל הזמן דוחף אוכל
אנונימי
לגמרי
שואל השאלה:
^^^^ אני זכר
^^^^ אני זכר
אנונימי
זו בעיה נוראית שאנשים לא מבינים
זה אולי "אידיאל היופי" אבל זה האידיאל של החברה ולא האידיאל שלי
למזלי לא חוויתי יותר מדי "איזה כיף לך שאת רזה" במהלך החיים שלי אבל אלה שכן חוויתי כואבים
אנשים צריכים להבין שלהעיר על הגוף של בן אדם זה פשוט משהו שלא עושים גם אם בעיניך זה מחמאה
זה שמישהו חושב שרזה זה טוב לא אומר שהבן אדם שאתה "מחמיא" לו יחשוב ככה גם
תחמיאו לי על העיניים שלי, תחמיאו לי על השיער שלי, תחמיאו לי על השכל שלי
אל "תחמיאו" על המשקל והמבנה גוף שלי
מקווה שהתגובות האלה יפסיקו, ושתגיע למצב שאתה מאושר מהגוף שאידיאלי לך
זה אולי "אידיאל היופי" אבל זה האידיאל של החברה ולא האידיאל שלי
למזלי לא חוויתי יותר מדי "איזה כיף לך שאת רזה" במהלך החיים שלי אבל אלה שכן חוויתי כואבים
אנשים צריכים להבין שלהעיר על הגוף של בן אדם זה פשוט משהו שלא עושים גם אם בעיניך זה מחמאה
זה שמישהו חושב שרזה זה טוב לא אומר שהבן אדם שאתה "מחמיא" לו יחשוב ככה גם
תחמיאו לי על העיניים שלי, תחמיאו לי על השיער שלי, תחמיאו לי על השכל שלי
אל "תחמיאו" על המשקל והמבנה גוף שלי
מקווה שהתגובות האלה יפסיקו, ושתגיע למצב שאתה מאושר מהגוף שאידיאלי לך
אני מזדהה איתך לגבי הקטע שאנשים אומרים "וואי סוף סוף אתה אוכל", "יאללה תאכל תשמין קצת" או אנשים שצוחקים על זה שאין לי אוכל בבית
בעוד שאני טוחן את האוכל הכי לא בריא והכי משמין 0_0
אבל אני לא מוצא את עצמי נפגע, בדרך כלל, זה סתם קטע מעצבן שלאנשים אין שכל לגלות הבנה ובטוחים שאני רזה כי אני לא אוכל כלום.
בעוד שאני טוחן את האוכל הכי לא בריא והכי משמין 0_0
אבל אני לא מוצא את עצמי נפגע, בדרך כלל, זה סתם קטע מעצבן שלאנשים אין שכל לגלות הבנה ובטוחים שאני רזה כי אני לא אוכל כלום.
וומם]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
זה לא משנה למי אכפת אידאל היופי לא אידאל היופי
פשוט תפסיקו להעיר לאנשים אחרים על הגוף שלהם או על מה שהם אוכלים, לא לרעה, לא לטובה, לא כמחמאה
זה לא עניינכם וזה חודרני
פשוט תפסיקו להעיר לאנשים אחרים על הגוף שלהם או על מה שהם אוכלים, לא לרעה, לא לטובה, לא כמחמאה
זה לא עניינכם וזה חודרני
אנונימית
באותו הנושא: