12 תשובות
שואל השאלה:
איככ אני לא סובלת את השחקן הזהה
איככ אני לא סובלת את השחקן הזהה
זה סרט מושלם
שואל השאלה:
^למה אבל?? מה כלכך מושלם?
^למה אבל?? מה כלכך מושלם?
מה למה
שואל השאלה:
^מה אתם אוהבים בסרט
^מה אתם אוהבים בסרט
לא פגשתי בן אדם שאוהב את הסרט רק ראיתי אנשים בטיקטוק שאוהבים נראלי זה סרט טוב לעשות עליו אדיטים ולא יותר
כי אני אוהבת את סופייהה היא יפיופה ואוהבת תשירים שלה (ראיתי פעם את הסרט לא אהבתי)
אני חושבת שזה סרט ממש יפה, ואין על סופיה קרסון היא מושלמת וגם השירים שלה וואו
אנונימית
שואל השאלה:
בואו נניח שבמקום סופיה יש שחקנית אחרת
הסרט עצמו אתם אוהבים? העלילה טובה?
לדעתי הסרט 4 מתוך 10
בואו נניח שבמקום סופיה יש שחקנית אחרת
הסרט עצמו אתם אוהבים? העלילה טובה?
לדעתי הסרט 4 מתוך 10
^^אהה נע בלי סופיה לא היה מעניין
גם אני לא מבינה
דווקא אהבתי גם את העלילה וראיתי אותו איזה פעמיים שלוש
הייתי נותנת לו איזה 8 מתוך 10.
הייתי נותנת לו איזה 8 מתוך 10.
באותו הנושא: