7 תשובות
לא ראיתי הכל אבל לדעתי קים נראת ממש טוב
אין על אדל
כוסית על חלל
תאמת שהיא בקושי דיברה ולפי דעתי עדי הכי יפה שם אני חושבת שקוראים לה עדי בכל מקרה תוכנית קרינג רצח
החלום של כל גבר
שתי קילומטר מעל כל היתר
שואל השאלה:
סתם עונה משעממת כל הפרקים יהיו רק על עדי כי רק בה נדלקים גברים בלי טעם הכניסו
סתם עונה משעממת כל הפרקים יהיו רק על עדי כי רק בה נדלקים גברים בלי טעם הכניסו
אנונימית