5 תשובות
תשאל את המורה
גם אני לא קיבלתי וכבר יש לי רשיון..
אל תדאג, אני חושבת שבבתי ספר לנהיגה שונים מתנהלים שונה
שואל השאלה:
אבל אני מפחד שזה לא יראה שנכנסתי ללימוד נהיגה ולא יחשיב את השיעורים
אנונימי
כל עוד אתה סומך על המורה שלך הכל בסדר
המורה שלי לא הצהיר על שיעורים, ואמר שעשיתי 28 שהייתי רק ב19 שיעורים כדי שנוכל לקבוע טסט מראש כדי לא לחכות שלושה שבועות
בסוף, כשתרצה לגשת לטסט הוא יגיש אותך
הכל טוב. אני קיבלתי את זה רק כשסידרתי את הטסט הפנימי שלי .
ולמדתי כרגיל . חוץ מזה תשאלי את המורה ליתר ביטחון